Ara


 
Sayı Başlık
 
Sayı 8 (2014): Selçuk Üniversitesi Kadınhanı Faik İçil Meslek Yüksekokulu Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi MARKA VE MARKA DEĞERİ OLGUSU: MARKA DEĞERİNİN TESPİTİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA Öz  PDF
V. Özlem AKGÜN, Ali AKGÜN
 
Sayı 19 (2021): Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Sadakatine Etkisi Öz  PDF
Abdullah KOCA
 
Sayı 19 (2021): Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi Pazarlamada ‘Marka Aşkı’ Kavramının Bibliyometrik Analizi: Çalışmalar ve Eğilimler Öz  PDF
Emine Nihan CİCİ KARABOĞA
 
Sayı 4 (2012): Selçuk Üniversitesi Kadınhanı Faik İçil Meslek Yüksekokulu Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi MARKANIN KORUNMASI Öz  PDF
İlknur ULUĞCiCiM, Ali KILIÇ
 
Toplam 4 ögeden 1 - 4 arası
Arama İpuçları:
  • Arama terimlerinde küçük ve büyük harf farkı yoktur.
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir.
  • Arama sonucunda sadece sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir.
  • İki sözcüğü içeren makaleleri bulmak için kelimeleri veya ile birleştirin; ör., eğitim veya araştırma
  • Daha kompleks sorgular için parantez kullanın; ör., arşiv ((işletme VEYA yönetim) siyasi değil)
  • Doğru deyimi araştırmak için tırnak işareti içinde kullanın; ör., "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi hariç tutmak için önüne - işaret koyun; ör. bilgisayarla çalışan - politika
  • Bir kelime içinde ardışık karakterleri ifade etmek için * sembolünü kullanın; ör., Türk* = "Türkiye", "Türkler", "Türklerin" vb. terimlerinin bulunmasını sağlar